STEM Proiektuak

  • Haize-errotak Zumaienako Baso Magikoan

    Zumaienako Baso Magikoan kokatuko den bigarren STEM proiektu honen helburua, lehenproiektuari jarraipena eman eta basoa ekosistemari erabilera pedagogikoa ematea izango da. “Haize-errotak Zumaienako Baso Magikoan” izeneko proiektuak DBH 2. mailako fisika-kimika, teknologia eta matematika ikasgaiak uztartzen ditu. Zientziarako, Teknologiarako eta Matematikarako konpetentziak garatzeko, euskal kurrikuluan jasota dauden hiru espezialitateetako edukiak baliatuko dira: fisika-kimika ikasgaiko “energiaIrakurtzen jarraitu “Haize-errotak Zumaienako Baso Magikoan”

  • Zumaiena ikastetxeko Baso Magikoaren azterketa

    Zumaiena ikastetxean dagoen basoari erabilera pedagogikoa emateko asmoz sortu dugu“Baso magikoa” izeneko proiektuak DBH 3. Mailako Biologia-Geologia, Teknologia etaMatematika ikasgaiak uztartzen ditu. Biologia-Geologia, Teknologia eta Matematikako konpetentziak lantzeko, euskal kurrikulumean jasotan dauden hiru espezialitateetako edukiak baliatuko dira; zehazki: biologia-geologia ikasgaiko “Ekosistemak” gaia izango da ardatza, basoko faktore biotikoak eta biotikoak, lurzoruaren osagaiak, kate eta sareIrakurtzen jarraitu “Zumaiena ikastetxeko Baso Magikoaren azterketa”

  • Inguruko biodibertsitatea aztertzen

    Larrialdi ekologikoaren testuinguruan kokatutako proiektua da, non herriko biodibertsitatearen azterketa egitea proposatzen den. Proiektua DBHko 1go mailan kokatzen da, Biologia eta Geologia, Matematika eta Teknologia arloak uztartuz. Zientziarako, Matematikarako eta Teknologiarako konpetentziak garatzeko honako eduki multzoak jorratuko dira: Biologia eta Geologiako biodibertsitatea lur planetan eta ikerketa-proiektua; Matematikako geometria eta neurria eta estatistika eta probabilitatea etaIrakurtzen jarraitu “Inguruko biodibertsitatea aztertzen”

  • Fraktalak non nahi, gurean ere bai!

    Zubiri Manteo ikastetxean birziklatzera bidalitako freskagarrien latak erabiliz, Sierpinskirenpiramidea eraikitzea helburu duen proiektua diseinatu da. Proiektua DBHko 3. mailan kokatzen da, Matematika, Biologia eta Geologia, Plastika eta Teknologia arloak uztartuz. Matematikarako, Arterako, Zientziarako Teknologiarako konpetentziak garatzeko honakoeduki multzoak jorratuko dira: matematikako zenbakiak eta aljebra eta geometria eta neurria; biologiako gizakia eta ingurunea; teknologian problema teknologikoakIrakurtzen jarraitu “Fraktalak non nahi, gurean ere bai!”

  • Zientzia eta Teknologia Oria ibaian

    Ikaskuntzak esanguratsuak izan daitezen, abiapuntua ikasleen interesekoak diren gaiak edota errealitate hurbiletik bizi dituzten egoerak curriculumarekin uztartzea da. Proiektu honen helburua ikasleak STEM ikasketak interesgarriak eta baliagarriak direla ikusarazi eta haietan eroso senti daitezen bultzatzea da. Ondorengoa da ikasleek sekuentzia honen oinarrian izango duten arazoa-egoera: “Uraren energia baliatuaz, taldeka diseinatu eta eraikiko duten errotaren helizeaIrakurtzen jarraitu “Zientzia eta Teknologia Oria ibaian”

  • Ikastetxera bizikletaz. Ingurumena eta osasuna zaintzeko garraiobidea

    Bizikleta ardatz izango duen STEM proiektu honek DBH 3. mailako Fisika-Kimika, Teknologia eta Matematika ikasgaiak uztartzen ditu. Proiektua Mutriku BHI ikastetxean gauzatuko da eta 2 asteko iraupena izango du, 10 ordu ingurukoa. Proiektuaren ideia nagusia hauxe litzateke: Ikastetxe bateko irakasle eta ikasleek kutsadura gaiak aztertzen ari dira. Besteak beste, kotxeen erabilerak kutsaduran eta klima aldaketanIrakurtzen jarraitu “Ikastetxera bizikletaz. Ingurumena eta osasuna zaintzeko garraiobidea”

  • Oria ibaia arakatuz, zer dakigu?

    Oria ibaia ardatz hartuta DBH 3. Mailako ikasleentzako diseinatutako proiektua da honakoaeta Matematikarako eta Zientzietarako konpetentziak garatzea du helburu. HorretarakoBiologia-Geologia, Fisika eta Kimika eta Matematiketako ikasgaiak uztartu dira. Proiektua ardaztuko duen zeregina, Oria ibaiaren egoeraren inguruan ikastetxeko mailaezberdinetako ikasleek duten ezagutzaren gaineko ikerketa estatistikoan izango da. Hauhorrela, Matematikako ikasgaitik estatistikak landuko dituzte: Biologia eta GeologiatikekosistemenIrakurtzen jarraitu “Oria ibaia arakatuz, zer dakigu?”

  • Elektrizitatearen jatorria, transmizioa eta kontsumoa

    STEM proiektu honek elektrizitatea du gai nagusitzat eta DBH 3. mailako Fisika-Kimika,Teknologia eta Matematika ikasgaiak uztartzen ditu. Proiektua Mutriku BHI ikastetxeangauzatuko da eta 2 asteko iraupena izango du, 11 ordu ingurukoa. Proiektuaren ideia nagusia hauxe litzateke: Gobernuak onartutako lege berriaren arabera elektrizitatearen prezioa aldatu egingo da. Aurrerantzean bi tarifa ezberdin egongo dira, kontsumitzaile bakoitzak bereaIrakurtzen jarraitu “Elektrizitatearen jatorria, transmizioa eta kontsumoa”

Create your website with WordPress.com
Hasi zaitez
%d bloggers like this: